جایزه برای تربیت سگ

پت شاپ آتاپت: سگ ها جزو حیواناتی هستند که محتاج تشویق و نوازش هستند به همین دلیل همواره به منظور تقویت جسمی و روحی آن ها از پاداش های تشویقی استفاده می شود.

روحیات سگ به گونه ای است که نیاز به محبت دارد و این نیاز زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که رفتار درستی انجام دهند؛ در این زمان ها به منظور تقویت انگیزه سگ از جایزه خوراکی و یا وسیله دیگری استفاده می شود.

آموزش سگ، تربیت، سلامت، تامین ویتامین های ضروری بدن و … همگی از مواردی هستند که نیاز به تشویقی دارند. حال در ادامه با ما همراه شوید تا اهمیت جایزه برای تربیت سگ، نوع جایزه، کاربرد تشویقی و … را به صورت کامل خدمت شما عزیزان بررسی نماییم.

کاربرد جایزه برای تربیت سگ

جایزه برای سگ

معمولا جایزه برای تشویق سگ می تواند در قالب غذاهای کوچک و مورد علاقه آن ها ظاهر شود به طوریکه سگ متوجه شود که این جایزه، پاداش کاری است که انجام داده است.

حال خوراکی که به سگ به عنوان جایزه داده می شود می تواند یک جویدنی برای سگ های توله و یا حاوی ویتامین ها برای سگ های بالغ باشد. جایزه برای سگ به دو منظور می تواند تهیه شود؛

مورد اول اینکه سگ متوجه درستی رفتار خود شود و به اصطلاح انگیزه بگیرد و همچنین مورد بعدی اینکه ویتامین های لازم بدن سگ از طریق خوراکی های مفید به بدن آن ها برسد.

این خوراکی ها می تواند تامین کننده سلامت مو، پوست، استخوان، ذهن و … برای سگ باشد به همین دلیل نباید در تهیه آن کوتاهی کرد.

سن مناسب جایزه برای تربیت سگ

بازی سگ جایزه دار

ذکر این نکته حائز اهمیت است که تربیت سگ باید از همان دوران تولگی صورت بگیرد چرا که قدرت یادگیری سگ در این دوران بیشتر است. اگر تربیت سگ به درستی و در زمان مناسب انجام شود قطعا بازدهی آن بیشتر و عمیق تر خواهد بود.

حال از طرف دیگر توله ها تا سن دو ماهگی با شیر مادر تغذیه می کنند و نمی توانند تحت آموزش قرار بگیرند اما پس از این مدت می توانید سگ را به عنوان یک حیوان خانگی نزد خود آورده و شروع به تربیت او کنید.

پیدا کردن تشویقی مناسب سگ کار چندان سختی نیست تنها کافیست هر بار از یک سری خوراکی ها برای تشویق او استفاده کنید و نتیجه را در ذهن داشته باشید؛ نهایتا پس از چندین بار امتحان می توانید جایزه مورد علاقه سگ را پیدا کنید.

تعیین میزان جایزه برای تربیت سگ

عکس جایزه سگ

همانطور که گفتیم یکی از عوامل تاثیر گذار در آموزش و تربیت سگ، در نظر گرفتن جایزه مناسب برای سگ است؛ حال آنکه اگر جایزه، خوراکی باشد بهتر است که در میان وعده های اصلی غذایی به سگ داده شود.

بهترین و موثر ترین زمان برای تشویق سگ، دادن خوراکی به سگ در زمانی است که فاصله زمانی مناسبی با وعده های اصلی غذای او دارد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه، دادن بیش از حد خوراکی به سگ موجب افزایش وزن او و به تبعات افزایش بیماری می شود به همین دلیل بهتر است که تشویقی را به دفعات مناسب و با میزان استاندارد در نظر بگیرید.

در یک نتیجه گیری کلی گفته می شود که میزان تشویقی سگ در هر بار، باید کمتر از ده درصد کل کالری دریافتی روزانه او باشد. با حفظ این قانون، ضمن تشویق سگ برای تربیت او، از اضافه وزن سگ نیز پیشگیری به عمل می آید.

بهترین جایزه برای تربیت سگ

بر حسب انگیزه سگ و تمایل او برای دریافت جایزه، انواعی از تشویقی ها را می توانید تهیه کنید. در واقع بهترین جایزه برای تربیت سگ چیزی است که سگ را بیشتر از بقیه خوشحال کند.

معمولا این تشویقی ها برای تربیت سگ عبارتند از: انواع بیسکویت های مورد علاقه سگ، جایزه های نرم و لاستیکی مانند برای توله سگ ها، جایزه های شبیه به استخوان، خوراکی های جویدنی برای سلامت دندان مانند گوشت، خوراکی های رژیمی، خوراکی های گیاهی و …

شاید تهیه انواع جایزه های سالم و مناسب برای تربیت سگ  یکی از دغدغه های شما عزیزان نیز باشد اما دیگر نگران نباشید! چرا که آتا پت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر بهترین انواع جایزه برای تربیت سگ را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

لیستی از محصولات موجود در این فروشگاه در سایت آن قابل مشاهده است که با قیمت های رقابتی قابل خریداری است بنابراین با اطمینان خاطر می توانید برای تشویق سگ خود، جایزه های متنوع را از آتا پت تهیه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *