سرگرم کردن و بازی با گربه

پت شاپ آتاپت: گربه ها جایگاه بسیار متفاوتی در میان حیوانات خانگی دارند. گاهی اوقات ممکن است فکر کنید که آنها میزبان هستند.

گربه ها ترجیح می دهند هر کاری که می خواهند انجام دهند. گاهی اوقات ترجیح می دهند تمام روز بخوابند، گاهی اوقات نیاز دارند که بدون وقفه بازی کنند. البته، تمایل گربه ها به بازی گاهی اوقات هزینه زیادی دارد. زیرا گربه ها با بی احتیاطی عمل می کنند و می توانند همه چیز را در خانه خراب کنند.

سرگرم کردن گربه

آنها این پتانسیل را دارند که هر چیزی را در خانه حتی لباس مورد علاقه شما را پاره کنند. بنابراین برای جلوگیری از چنین شرایطی چه باید کرد؟ البته می توانید اسباب بازی های گربه خود را بخرید که فقط برای بازی او طراحی شده اند. اسباب بازی های گربه ای که در بازار به وفور یافت می شوند، برای گربه شما ایده آل هستند تا اوقات خوشی داشته باشند.

گربه ها چه اسباب بازی هایی را دوست دارند؟

از آنجایی که گربه ها حیوانات بسیار کنجکاوی هستند، معمولاً جذب اشیایی می شوند که خش خش و سر و صدا می کنند، می لرزند یا می درخشند. با چنین وسایلی می توان به یکباره توجه گربه ها را به خود جلب کرد و آنها را از جایی که فس می خوابند بلند کرد. نکته مهم در اینجا این است که اسباب بازی گربه بتواند با رنگ، شکل و صدای خود را نشان دهد. اسباب بازی های گربه با این ویژگی ها به راحتی توجه گربه ها را به خود جلب می کند.

بازی با گربه خانگی

البته یکی از اصلی ترین اسباب بازی هایی که توجه گربه ها را به خود جلب می کند موش های اسباب بازی هستند. اینکه موش های اسباب بازی چقدر واقعی به نظر می رسند مهم است. زیرا موش هایی که نزدیک به واقعیت و به خصوص در رنگ های روشن به نظر می رسند، برای دیوانه کردن گربه ها کافی هستند. البته این ناراحتی برای گربه نیست. شما ممکن است این را به عنوان لوس کردن گربه خود تصور کنید. گربه ها عاشق گاز گرفتن، پرتاب کردن، پنجه زدن یا چرخاندن موش های اسباب بازی هستند.

چوب ماهیگیری گربه از جمله اسباب بازی هایی است که می تواند توجه گربه ها را به خود جلب کند. به لطف میله های ماهیگیری گربه که از ترکیبی از طناب بسته شده به انتهای چوب و در بیشتر موارد اسباب بازی متصل به این طناب تشکیل شده است، می توانید انرژی زیادی را برای گربه خود صرف کنید. از لحظه ای که گربه شما این چوب ماهیگیری و اسباب بازی را در انتهای آن می بیند، تمام تلاش خود را برای گرفتن آن انجام می دهد. ارجح ترین میله های ماهیگیری گربه گونه هایی هستند که در انتهای آن یک توپ نورانی وجود دارد.

می‌دانیم که گربه ها تمایل زیادی به اجسام متحرک دارند. نورهای لیزری که با وجود حرکت نمی توانند آن ها را بگیرند، یکی از اسباب بازی هایی است که به دنبال آن می دوند. با در دست گرفتن نور لیزر می توانید شلوغی زیبای او را تماشا کنید (البته به دلیل مضر بون لیزر این روش را پیشنهاد نمیکنیم).

اگرچه ممکن است برای ما بی معنی باشد، جعبه ها شاید از جمله اسباب بازی هایی باشند که گربه ها بیشتر از همه دوست دارند. در حالی که درست نیست که جعبه آنها را به معنای واقعی یک اسباب بازی بنامیم، آنها در واقع از نظر عملکردی چنین عمل می کنند. زیرا وقتی گربه‌ها جعبه‌های گربه را می‌بینند، نمی‌توانند از ترکیدن، غلتیدن، پریدن، پنهان شدن در داخل یا کشیدن جعبه خودداری کنند.

راه برای نوازش و سرگرم کردن گربه ممکن است فقط از طریق یک توپ باشد. می‌توانید آن را به بازی با توپی که کمی پف‌دار است و به اندازه‌ای بزرگ است که گربه‌تان نتواند آن را قورت دهد و به راحتی غلت بزند، بازی کند. مطمئن باشید گربه شما قطعا می‌داند که با این توپ چه کند. همچنین می توانید توپ هایی با دم خزدار تهیه کنید و این اسباب بازی کاربردی و سرگرم‌کننده را به گربه خود بدهید.

گربه خود را با خوراکی های خوشمزه تشویق کنید

بازی برای گربه

گربه هایی که به رژیم غذایی خود علاقه دارند را می توان با خوراکی ها تشویق کرد. خوراکی های گربه که خوراکی های مورد علاقه گربه شما هستند، از نظر محتوا و شکل، تنوع زیادی دارند.

شما می توانید در مواجهه با موفقیت ها در طول بازی ها یا رفتاری که می خواهید انجام دهید با یک غذای تشویقی به اقدامات مثبت پاداش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *